Agorazoome.gr  
 Το καλάθι είναι άδειο
Στο Καλάθι   Ταμείο

Εγγυήσεις Προϊόντων

   Θέματα παροχής Εγγύησης των εμπορευμάτων και τυχόν επιστροφών για οποιοδήποτε λόγο, καθορίζονται από τις εκάστοτε κείμενες διατάξεις των Ελληνικών Νόμων και των διατάξεων Οδηγιών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
   Κάθε Συσκευή που πωλείται από εμάς, οφείλει να περιλαμβάνει εγχειρίδιο χρήσης, καθώς και τους όρους Εγγύησης του προϊόντος.


«Αν ο πωλητής ή τρίτος έχει παράσχει Εγγύηση για πράγμα που πουλήθηκε, ο αγοραστής έχει, έναντι εκείνου που εγγυήθηκε, τα δικαιώματα που απορρέουν από τη δήλωση της Εγγύησης σύμφωνα με τους όρους που περιέχονται σε αυτή». – (Ν2251/1994 & ΑΚ§559).
Η Εγγύηση των Κατασκευαστών, καλύπτει μόνο κατασκευαστικά λάθη ή ελλείψεις στη συσκευή ή στο λογισμικό. Οποιαδήποτε βλάβη προέρχεται από πτώση, υγρασία, αμέλεια, κακή μεταχείριση, παρέμβαση στα εσωτερικά τμήματα από μη εξουσιοδοτημένα άτομα ή μη ενδεδειγμένη χρήση, αυτομάτως θέτει το προϊόν “Εκτός Εγγύησης” και η επισκευή του χρεώνεται.


   Αν επιθυμείτε να προβάλλετε κάποια αξίωση, στα πλαίσια της περιορισμένης Εγγύησης που συνοδεύει κάθε προϊόν, θα πρέπει να απευθύνεστε απ’ ευθείας, στο αρμόδιο Τεχνικό Τμήμα του επίσημου Αντιπροσώπου ή εξουσιοδοτημένων σημείων Επισκευής.
   To Agorazoome.gr οφείλει, να παραδίδει όλα τα εμπορεύματα σε άριστη κατάσταση.


   Οι Εγγυήσεις όλων των προϊόντων, τα οποία προορίζονται για την Ευρωπαϊκή Ένωση, υποχρεούνται να καλύπτονται από τους εκάστοτε επίσημους αντιπροσώπους.


   Εάν για οποιοδήποτε λόγο έχετε πρόβλημα με την παροχή εγγύησης από τους επίσημους αντιπροσώπους μπορείτε να καλέσετε στο 1520 Γραμμή Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και να σας ενημερώσουν  για τα δικαιώματα σας.
Επιστροφές προϊόντων οι οποίες δεν παρουσιάζουν κάποιο πρόβλημα, χρεώνονται στον αγοραστή (όπως έξοδα αποστολής, διακίνησης ή ελέγχου).

Αντικατάσταση – DOA
Σε περιπτώσεις που ισχύουν οι διατάξεις DAP/DOA* και για τη δική σας άμεση εξυπηρέτηση, θα πρέπει να επικοινωνείτε με εμάς σε κάθε περίπτωση.


Όσο αφορά την αντικατάσταση ή την επισκευή του κινητού σας ακολουθούν οι παρακάτω οδηγίες:

  1. Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί από τον πελάτη στο κατάστημα μας εντός 7 ημερών από την ημερομηνία αγοράς του μέσω της εταιρείας Γενική Ταχυδρομική, με την πλήρη συνοδευτική συσκευασία του, το παραστατικό αγοράς και με την προϋπόθεση να έχει προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία με το κατάστημα μας. Σε περίπτωση επιστροφής το δέμα αποστέλλεται με χρέωση παραλήπτη μόνο για την περίπτωση DOA.
  2. Η αδυναμία λειτουργίας του προϊόντος πρέπει να οφείλεται σε ελάττωμα του κατασκευαστή (εξαρχής μηχανική βλάβη) και όχι σε βλάβη που προκλήθηκε από κακή χρήση του προϊόντος, όπως για παράδειγμα πτώση, λειτουργία εκτός προδιαγραφών κατασκευαστή, επέμβαση στο εσωτερικό του από μη εξουσιοδοτημένους τεχνικούς κτλ. Αφού το παραλάβουμε θα αποσταλεί στο service της εκάστοτε εταιρείας για έλεγχο και αντικατάσταση με νέο ή επιστροφή χρημάτων εφόσον εμπίπτει στην κατηγορία αντικατάστασης και όχι απλά να χρειάζεται κάποια αναβάθμιση ή ρύθμιση. Η όλη διαδικασία διαρκεί 10 με 15 εργάσιμες ημέρες.

 

  • Σε καμία περίπτωση η διαδικασία DOA δεν αναγνωρίζεται, εάν δεν υπάρξει αντίστοιχη επίσημη έγγραφη επιβεβαίωση από το τεχνικό τμήμα του επίσημου κατασκευαστή.
  • Εάν το προϊόν δεν παρουσιάζει κάποιο πρόβλημα βάσει του επίσημου πορίσματος της αντιπροσωπείας (που προσκομίζεται και στον πελάτη) θα επιστρέφεται πίσω και ο πελάτης θα επιβαρύνεται με τα έξοδα παραλαβής και αποστολής της συσκευής.


Εγγύηση – Service
Όλες οι συσκευές καλύπτονται από την εγγύηση της εκάστοτε αντιπροσωπείας. Οπότε ανάλογα με την συσκευή που έχετε πέραν του 7 ημέρου απευθύνεστε απευθείας στην εκάστοτε αντιπροσωπεία.

 

  • SAMSUNG 801117267864 (από σταθερό), 2106897691 (από κινητό)  www.samsung.gr
  • SONY 80111810810, 2108991919  www.sony.gr
  • LG, NOKIA, MICROSOFT, HTC, HUAWEI, BLACKBERRY 2105197500 www.arvato.com
  • LG 80111200900 (από σταθερό), 2104800564 (από κινητό)
  • APPLE 2119994940, 2119991000 www.infoquest.gr
  • MOTOROLA CELLCOM ΕΠΕ 2109902582
  • LENOVO 2111984507

Αν δεν συμφωνείτε με τους παραπάνω όρους παρακαλώ όπως να μην ανοίξετε την συσκευασία και να μας την επιστρέψετε για να σας δώσουμε τα χρήματα σας πίσω αλλιώς ισχύουν τα ως άνω.


DAP/DOA (Dead on arrival/Dead after purchase) χαρακτηρίζονται τα προϊόντα εκείνα τα οποία έφτασαν στον καταναλωτή νεκρά (δηλ. δε λειτούργησαν ποτέ) ή προϊόντα τα οποία έπαψαν να λειτουργούν μέσα σε χρονικό διάστημα μερικών ημερών είτε συγκεκριμένων ωρών λειτουργίας. Οι ημέρες και οι ώρες μέγιστης λειτουργίας καθορίζονται από τον εκάστοτε κατασκευαστή και ισχύουν για όλες τις χώρες που συμπεριλαμβάνονται στην εγγύηση.

Φόρτωση...